Primăria Municipiului Buzău a demarat procedura de seclecție pentru persoanele care vor forma viitorul Consiliu de Administrație al societății aflate în subordinea Consiliului Local, respectiv Piețe, Târguri și Oboare S.A. În total, sunt cinci posturi care ar trebui ocupate până la finalul anului pentru că, în prezent, societatea are un Consiliu de Administrație provizoriu, desemnat pe 12 mai, și care poate funcționa doar pentru 7 luni.
Astfel, depunerea dosarelor este permisă până pe 1 octombrie, urmând ca după selecția candidaților să aibă loc interviul. Potrivit anunțului de angajare, „fiecare membru al Consiliului de Administrație trebuie să aibă studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani”. De asemenea, candidaților li se cere experienţă în conducerea societăţilor sau regiilor autonome. În plus, ”cel puțin un membru trebuie să dețină calificarea de auditor financiar sau să aibă experiență de cel puțin 3 ani dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar”.
Mandatele membrilor au o valabilitate de patru ani, iar o persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de administrator în societăţi sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României.
Consiliul de Administrație se întrunește lunar sau ori de câte ori este nevoie și are rolul de a lua deciziile importante pentru societate cum ar fi întocmirea bugetului, a organigramei și a tarifelor din piețe, târguri și oboare pe care ulterior le propune spre aprobare Consiliul Local.
Adaugă comentarii