Impactul pozitiv al mersului pe bicicletă asupra orașelor: soluția pentru descongestionarea traficului și reducerea poluării aerului! Așa sună în teorie alegerea bicicletelor ca mod de deplasare prin municipiu. În funcție de nevoi și de condițiile locale, bicicleta poate fi o alegere excelentă pentru transportul zilnic sau pentru a explora orașul în timpul liber, însă se pare că buzoienii găsesc anumite inconveniente în folosirea lor.
Deși bicicletele sunt considerate eco-friendly, nu necesită combustibil și este dovedit științific că mersul pe bicicletă are multe beneficii pentru sănătate, postările pe Buzău City Report, dar și pe Facebook, vin în valuri, fiecare reclamație vizând alte situații.
După ce de câteva zile bune, postările întruchipează bicicletele aduse de primărie lăsate la voia întâmplării fie în municipiu, fie în afara lui, fapt care nu este permis, se pare că acum pietonii sunt cei deranjați în mod direct. Concret, unii dintre cei care folosesc bicicleta aleg să meargă pe trotuar, cu riscul de a răni pietonii. Buzoienii se plâng că sunt zone din oraș unde trotuarul nu este delimitat de pista de biciclete sau pista nu există ori că pur și simplu bicicliștii aleg să meargă pe trotuar, fapt care îi deranjează foarte tare pe pietoni.
Conform Regulilor de Circulatie pentru Biciclisti este interzisa circulația bicicletelor pe trotuare, bicicliștii fiind obligați să circule doar pe partea laterală a drumului ,respectând sensul de mers, sau pe piste special amenajate. Mersul cu bicicleta pe trotuar fără un marcaj special poate fi pedepsit de lege, a transmis un buzoian pe Buzău City Report
O parte dintre pietoni a și indicat zonele mai periculoase pentru ei. Oamenii cer poliției să ia măsuri.
Va rugam sa solicitati politiei rutiere luarea de masuri.
Ne-am saturat sa tot eschivam biciclistii care circula direct pe trotuar Strada Frasinet si Strada Mesteacanului (Contactoare).
Adaugă comentarii