Jumătate dintre români petrec peste 3 ore pe zi pe rețelele de socializare. În topul preferințelor conduce Facebook, urmat de Instagram și TikTok.
Românii consumă cel mai mult reclame care îi amuză sau îi ajută să se deconecteze. Peste 63% urmăresc clipurile video din secțiunea specială.
93% dintre români petrec cel puțin o oră pe zi pe rețelele de socializare, iar 21% dintre aceștia stau chiar mai mult de 4 ore.
Peste 68% dintre respondenți urmăresc cel puțin un influencer sau o celebritate în mediul online. 43% dintre români au și ales să achiziționeze produse sau chiar au descoperit unele noi, după ce acestea au fost promovate de influenceri.
Studiul, realizat la nivel naţional în luna februarie a anului 2023, pe un eşantion de 500 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 55 de ani, a arătat că românii achiziţionează produse din mediul online după ce află mai multe informaţii despre ele din review-uri, apreciază dacă au o prezenţă solidă pe reţelele de socializare sau sunt promovate de influenceri sau celebrităţi pe care le apreciază.
Adaugă comentarii