Nici bine nu s-au încheiat lucrările de modernizare pe Unirii că asfaltul a fost din nou spart. S-a întâmplat zilele acestea când muncitorii firmei care a executat lucrările inițiale au fost chemați să remedieze două probleme majore apărute pe carosabilul proaspăt reabilitat.
În prima sesizare este vorba despre o denivelare apărută pe Unirii Sud. Practic, pe o porțiune de aproape trei-patru metri asfaltul s-a umflat, iar cauza ar fi, potrivit viceprimarului Ionuț Apostu , forajele executate de Compania de Apă.
Viceprimarul este contrazis de reprezentanții Companiei de Apă care se apără spunând că forajul dirijat nu a stricat carosabilul de pe Unirii.
”Lucrarea nu este a Companiei de apă. Este adevărat că la rețeaua de apă de pe Unirii s-a făcut foraj dirijat pentru a nu afecta asfaltul, însă nu a fost nicio problemă care să genereze lucrările de acum. Este o lucrare solicitată de Primărie pentru că în zonă au fost reclamații”, a spus Teodor Antimir, manager zona metropolitană Buzău.
Muncitorii sesizați de Primărie au trecut la treabă, iar după trei zile de lucrări, ”cocoașa” apărută pe carosabil a fost îndepărtată.
Băltirile, un nou motiv de săpături pe UNIRII
Săpături în asfaltul proaspăt turnat s-au făcut și pe tronsonul care face legătura dintre Unirii și Aleea Arinului. De această dată problema ar părea mai mult a fi una de lipsă de viziune a proiectantului. Practic, în urma ploilor din ultimele zile, în zona respectivă au apărut mai multe bălți, semn că apa nu se scurge în canalizare din cauza faptului că, după asfaltare, carosabilul de pe UNIRII este mai sus decât cel de pe Aleea Arinului. Practic, în această situație singura soluție a fost realizarea unui șanț de scurgere. Cu alte cuvinte, noi săpături, și în final noi petice care au stricat ceea ce Primăria Buzău și-a dorit a fi cea mai modernă arteră din municipiul Buzău pe care să se circule ca-n palmă.
Cele două reparații au fost făcute pe cheltuiala firmei care a realizat lucrările inițiale de modernizare, ne-a dat asigurări viceprimarul Ionuț Apostu.
”Cheltuiala o suportă constructorul care asigură garanția lucrării. Nu este nicio greșeală de proiectare, ci sunt doar remedieri pentru asigurarea scurgerii apei pluviale , iar la prima lucrare pentru remedieri necesare în urma forajului subteran executat la rețeaua de apă”, a spus Ionuț Apostu.
Vai de mama noastră cu așa edili.😭