Actualitate

Funcție cheie din Consiliul Județean, scoasă la concurs. Și alte posturi importante din instituție sunt vacante

Consiliul Județean Buzău organizează concurs în vederea ocupării postului de arhitect șef al județului. Postul presupune, printre altele, întocmirea avizelor certificatelor de urbanism și a autorizațiilor de construire, urmăreşte punerea în aplicare a strategiilor de dezvoltare urbană, dar și coordonează activitatea de eliberare a certificatelor de urbanism. Pentru ocuparea acestui post, candidații trebuie să aibă studii universitare în domeniu ori studii postuniversitare în urbanism si amenajări teritorii, dar și vechime în specialitatea studiilor de 7 ani.

Consiliul Județean Buzău nu are arhitect șef de vreme bună. Postul este ocupat, prin delegarea atribuțiilor, de către Maria Popovici, șef Serviciu Urbanism iar Consiliul Județean a mai încercat și în urmă cu circa un an să găsească omul potrivit, dar fără succes. La concursul organizat atunci s-a înscris o singură persoană, însă aceasta a fost respinsă, dosarul fiind considerat incomplet.

În situația în care postul de arhitect șef al județului va fi ocupat de această dată, Maria Popovici, cea care prin delegarea atribuțiilor, are rolul de arhitect șef al județului, va rămâne pe postul său, de șef Serviciu Urbanism.

Dosarele candidaților se depun la sediul Consiliului Județean Buzău, la Serviciul Resurse Umane, până pe 27 octombrie, la ora 16.30 iar proba scrisă va avea loc pe 8 noiembrie.

Și tot în această perioadă, Consiliul Județean Buzău mai scoate la concurs alte trei posturi, care să fie ocupate pe perioadă nedeterminată:

  • „Consilier, clasa I, gradul profesional superior” –  Serviciul managementul documentelor şi relaţii publice, Direcţia juridică şi administraţie publică locală;
  • „Consilier, clasa I, gradul profesional superior” – compartimentul Unitatea judeţeană de monitorizare a serviciilor publice şi de mediu, Direcţia pentru administrarea patrimoniului şi investiţii;
  • „Consilier, clasa I, gradul profesional superior” – Serviciul managementul proiectelor, Direcţia de dezvoltare regională.

Detalii cu privire la documentele necesare si bibliografie, aici.