Buzoienii care vor să ajungă în Delta Dunării și traversează podul suspendat peste Dunăre de la Brăila nu vor avea prea curând la dispoziție și varianta lungă, de aproape 20 km, spre Jijila. Anul acesta, cel mai probabil, doar drumul spre Măcin va fi circulabil, având în vedere modul în care se lucrează pe șantierul drumurilor de legătură de la podul suspendat peste Dunăre.
Va mai dura ceva timp până când șoferii vor putea circula pe drumurile de legătură ale podului suspendat peste Dunăre, varianta lungă Jijila-Tulcea. Deși constructorul a anunțat la inaugurarea podului, în iulie, că până la finele anului va încheia lucrările astfel încât să poată fi deschisă circulația și pe varianta lungă, acest angajament nu pare să poată fi respectat. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunță că mobilizarea pe șantier este foarte slabă și sunt șanse minime ca șoferii să circule anul acesta pe varianta lungă spre Tulcea.
“Mobilizare slabă a antreprenorului WeBuild pe șantierul drumurilor de legătură din cadrul proiectului Podului Suspendat peste Dunăre de la Brăila. Lucrări în execuție:
- Lucrări de drum
- Umpluturi corp drum;
- Umpluturi strat balast;
- Umpluturi strat piatră spartă;
- Execuție șanțuri și rigole;
- Așternere covor asfaltic
- Structuri (Pasaj CF, poduri și podețe)
- Montare prefabricate;
- Betonare grinzi;
- Lucrări la culee.
Stadiul fizic al lucrărilor la drumurile de legătură a ajuns la 85%, dar mobilizarea în șantier este slabă și sunt șanse mici ca lucrările să fie finalizate în termenul asumat de antreprenor, respectiv sfârșitul anului 2023.”
Podul suspendat peste Dunăre, de la Brăila, tranzitat de mii de șoferi, a fost inaugurat pe 6 iulie. Traficul a fost deschis doar parțial, pentru că doar o parte din drumurile de legătură sunt gata. Atunci, autoritățile anunțau că termenul până la care constructorul trebuie să finalizeze lucrările la varianta lungă spre Jijila este sfârșitul acestui an.
Adaugă comentarii