Fundația care desfășoară programe cu impact major în comunitatea buzoiană face angajări, iar postul scos la concurs este unul ce va da posibilitatea de afirmare profesională și mai ales de a face bine pentru cei din jur. Este vorba despre Fundația Comunitară, cunoscută în Buzău, în special, pentru bursele alocate prin Fondul Științescu, ultimul proiect fiind înființarea unei camere senzoriale pentru copiii cu autism din județ, iar postul vacant este cel de manager de programe.
Este un post care presupune multă implicare în viața comunității buzoiene, dar, în același timp, și oportunitatea de a face bine pentru cei care, din diferite motive, au nevoie de mai mult ajutor.
”Este un job standard, deci implică atât muncă de birou dar și organizare de evenimente, dar , în același timp, este o ocazie excelentă pentru noul coleg să interacționeze cu oamenii cu inițiativă, să-i caute în Buzău și să-i pună în legătură cu oameni cu resurse și să creeze contexte și evenimente prin care pot fi dezvoltate proiecte în beneficiul comunității. Noi dezvoltăm proiecte în educație, mediu și sănătate. Deci, este un jos pe cât de solicitant pe atât de satisfăcător pentru că la finalul zilei, la finalul lunii, ai satisfacția că ai făcut ceva cu impact pentru comunitatea ta”, a spus Narcisa Dumitru, membru fondator Fundația Comunitară.
În ceea ce privește responsabilitățile de la locul de muncă, lista sarcinilor de serviciu este destul de lungă, însă, cu siguranță, viitorul angajat va beneficia de sprijinul echipei deja formate tocmai pentru ca proiectele să poată fi duse la bun sfârșit cu succes.
- Implementează programele fundației (de exemplu: Fondul Științescu Buzău, fondurile de burse, fonduri numite) cu toate etapele sale: concept, fundraising, apel de proiecte, organizare jurizare, contractare, monitorizare și raportare proiecte, având sprijinul echipei Fundației Comunitare Buzău.
- Participă la activitatea de strângere de fonduri din cadrul fundației;
- Gestionează și cultivă relația cu sponsorii și partenerii împreună cu care dezvoltăm programe de finanțare;
- Elaborează documentația suport pentru procesele de finanțare: ghid de finanțare, formulare de înscriere, formulare de buget, brief-ul programului, instrumente de raportare și evaluare;
- Identifică potențialii aplicanți (grupuri de inițiativă și organizații non-profit) și le oferă asistență în vederea elaborării de proiecte și a documentației de raportare;
- Identifică și cooptează membrii de juriu și coordonează procesul de selecție a proiectelor;
- Realizează documentația pentru contractarea organizațiilor/ grupurilor de inițiativă finanțate;
- Monitorizează implementarea proiectelor și transmite status-uri punctuale către finanțatorii și partenerii fondurilor;
- Întocmește rapoarte de informare periodică și/sau finale (narative și financiare) către finanțatori.
- Participă la întâlniri în comunitate pe tematici de interes, în concordanță cu direcțiile strategice ale Fundației și ale comunității locale și/sau regionale;
- Se implică în activitatea de organizare a evenimentelor fundației și oferă echipei sprijin;
Cei care vor să aplice pot fi studenți sau deja absolvenți, încadrați în câmpul muncii. Este considerat un plus dacă viitorul angajat va avea experiență în domeniul managementului de proiecte sau dacă a participat la scrierea de proiecte .
Toate detaliile postului și modalitatea de înscriere le găsiți aici.
Adaugă comentarii