Actualitate

Un nou proiect Erasmus implementat de Școala G.E. Palade. Elevii școlii, o săptămână în Portugalia

O săptămână de experiențe noi, cursuri și o serie de acțiuni împreună cu tineri din Portugalia. Cu alte cuvinte, un proiect care le dă ocazia să socializeze, să învețe lucruri noi și utile, dar și să își facă noi prieteni. Este rezultatul unui nou proiect Erasmus implementat de Școala G.E. Palade.

Timp de o săptămână, 10 elevi ai școlii buzoiene se vor afla în Portugalia, pentru un schimb de experiență alături de elevii din această țară.

“Echipa de elevi ai Școlii Gimnaziale George Emil Palade se pregătește pentru deplasarea în mobilitatea din Portugalia. Cei 10 elevi din clasele a VI-a și a VII-a și-au expus așteptările despre ceea ce se așteaptă să trăiască pentru o săptămână  prin participarea la schimbul  școlar. Broșura realizată despre România, Buzău și Școala George Emil Palade va fi dăruită partenerilor, după ce vor avea ocazia să vorbească despre tradițiile și obiceiurile românilor”, arată coordonatorul proiectului, profesor Camelia Timofte.

Alte 3 proiecte europene similare au fost implementate de Școala Gimnazială G.E. Palade din 2018 și până în prezent, proiecte care au dat ocazia unui număr de 60 de elevi să plece în diverse țări, unde au învățat și au luat parte la diverse proiecte alături de tineri de vârsta lor.

“Acreditarea Erasmus+ este o confirmare a statutului de școală resursă câștigat în urma experienței dobândite ca urmare a implementării altor 3 proiecte de schimb interșcolar KA229, începând cu toamna anului 2018. Peste 50 de elevi ai școlii au beneficiat de granturi europene prin intermediul programelor Erasmus+ până în prezent, urmând ca alți 60 de elevi să aibă aceeași oportunitate prin implementarea următoarelor proiecte ale acreditării școlare până în anul 2027. Aceste schimburi reprezintă punctul focal al programului, ele au impactul cel mai profund în cultura organizațională a instituției și dau valențe europene țintelor strategice ale planului de dezvoltare instituțională.”