„Valentine`s Day” sau „Ziua Îndrăgostiților” este una dintre sărbătorile de import care au cucerit teren, în ultimii ani, și în țara noastră. Chiar dacă tradiționaliștii și-au amintit și de vechea și uitata sărbătoare a Dragobetelui, pe care au resuscitat-o, ziua de 14 februarie continuă să fie în trend printre tineri și nu numai. Iar campaniile de marketing din mediul online contribuie din plin la acest lucru. Anul acesta, de pildă, sunt extrem de vaste, iar ideile de cadouri sunt din ce în ce mai multe.
Și buzoienii au asimilat cu ușurință această sărbătoare și s-au orientat rapid către un public dornic de romantism. Redefinirea conceptului de cadouri este, probabil, aspectul principal punctat de buzoieni, astfel că din mediul online poți cumpăra orice, de la trandafiri de săpun la animale de companie sau tablouri opulente.
Cu iz comercial sau nu, buzoienii îmbrățișează această sărbătoare și majoritatea investește bani pentru a-și încânta sufletul pereche. Dacă ar fi să analizăm ofertele apărute în ultima vreme în mediul online, observăm că unele fac parte din sfera clasică, fiind disponibile de exemplu buchete din trandafiri de săpun și pandantive, iar altele ies din tipare.
De exemplu, la mare căutare sunt acum tablourile pictate manual, dar nu oricum, ci cu sclipici. Piesele sunt realizate manual, cu mare atenție, iar prețurile sunt undeva în jurul sumei de 300 de lei pentru o singură bucată. În mediul online circulă, de asemenea, și oferte pentru inele, brățări, dar și pentru aranjamentele florale, făcute într-un stil modern.
Totuși, la nivel național, oamenii sunt dispuși să cheltuie sume serioase de bani, conform unui studiu realizat de Veranda Mall. Se pare că, deși contextul economic este unul în continuă schimbare, sumele alocate cadourilor de Ziua Îndrăgostiților rămân relativ constante. Din studiu reiese totuși că timpul de calitate petrecut în cuplu reprezintă un element important, astfel că cinele romantice sunt în topul preferințelor.
Și restaurantele din Buzău au luat în calcul dorința îndrăgostiților de a le trece pragul, adaptându-și meniurile și ofertele în funcție de preferințele clienților, din experiența anilor trecuți.
Adaugă comentarii