De ani buni, postatul online a devenit un mod de viață pentru mulți tineri. De la Facebook, Instagram, la Tik-Tok sau YouTube, platformele abundă de postări venite din partea noii generații, parte din ea fiind reprezentată de buzoieni.
Discutând cu amatorii de online, reiese că nu e deloc ușor să cochetezi cu platformele online, însă dacă depui eforturi susținute, în doar câteva luni, cu puțin noroc, poți avea succes. De exemplu, Iulia Alexandra Dobre are conturi pe Tik-Tok, Instagram și Facebook, iar două dintre aceste platforme i-au adus câteva beneficii. Printre invitațiile la evenimente ale companiilor de beauty, tânăra a început să primească și mostre în vederea testării acestora.
În principal, tânăra țintește spre nișa fetelor ce folosesc produse de make-up sau tind să aibă proceduri corecte de skincare. Totuși, printre sfaturi de beauty, tânăra asezonează postările cu clipuri amuzante și ieșiri în oraș filmate.

„La trei, patru luni după ce am început, am început să primesc pachete promoționale. Am primit de la produse de curățenie, la make-up, produse de igienă. Există companii care sunt de acord să-ți trimită produse în vederea testării, chiar dacă nu ai un număr de urmăritori, totuși, trebuie să îndeplinești un set de condiții”, spune Iulia Alexandra Dobre

În ceea ce privește experiența cu online-ul, Iulia spune că în aproximativ 4 luni în care a făcut postări zilnice, cu o ciclicitate exactă, la ore fixe, a început să primească pachete promo din partea marilor companii. Ca tip&trick, Iulia spune că există companii ce au astfel de oferte inclusiv pentru persoanele care nu au atins un număr mare de urmăritori online. Printre companiile care o au pe Iulia pe lista de influenceri locali sunt și unele care prepară și distribuie produse naturale și vegane.
Totuși, chiar dacă postările au loc cu o ritmicitate exactă, numărul de vizualizări vine în valuri, în funcție de mai mulți factori. Un clip la care s-a muncit mult, filmat pe durata a mai multor ore, poate înregistra doar câteva zeci de vizualizări, pe când altul, făcut în doar zece secunde, se poate viraliza rapid, fără o explicație, cel puțin la prima vedere, clară. Algoritmii online-ului nu pot fi mereu anticipați, însă, în timp, un pasionat de online poate învăța să se orienteze.
Grijă mare trebuie să acorde tinerii feedback-ului venit prin comentarii sau mesaje directe, întrucât hate-ul reprezintă o problemă reală pentru cei ce vor să înceapă să posteze în online. Chiar și cunoscuții influenceri, aflați în trending-uri pe Tik-Tok, recunosc că hate-ul a reușit de multe ori să-i doboare, pentru scurt timp.
Iulia înregistrează, la acest moment, pe platforma Tik-Tok, peste 12 mii de urmăritori, iar pe Instagram, peste 13 mii.
Adaugă comentarii