În timp ce pe sectorul Ploiești- Buzău al Autostrăzii A7 au fost deschise două șantiere, se fac pași importanți și în vederea demarării lucrărilor pe sectorul Buzău-Focșani. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat câștigătorii licitațiilor pentru ultimele 2 tronsoane din acest sector. Concret, CNAIR a declarat astăzi câștigătoare asocierea de firme SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL, cea care se va ocupa de construcția tronsoanelor 2 și 3 ale secțiunii Buzău – Focșani din Autostrada A7. Este vorba despre același constructor care a încheiat deja contractele de execuție pentru alte două tronsoane din aceeași secțiune de autostradă, respectiv 1 și 4.
” Încă aproape 70 de km din A7 (secțiunea Buzău-Focșani), finanțați prin PNRR, au constructor desemnat! După semnarea contractului ASOCIEREA SA & PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL -TEHNOSTRADE SRL – INTERTRANSCOM IMPEX SRL are la dispoziție 26 de luni și 2,77 miliarde de lei (fără TVA) pentru a finaliza lucrările pe tronsoanele 2 și 3 ale autostrăzii Buzău-Focșani.
Tronsonul 2 (Vadu Pașii-Râmnicu Sărat), are o lungime de 30,8 km și o valoare de 1,31 miliarde de lei (fără TVA), iar contractul include construcția a 12 poduri printre care se numără Podul peste Râmnicu Sărat și DN22.
Tronsonul 3 (Râmnicu Sărat-Mândrești Munteni) are o lungime de 36,1 km și o valoare de 1,46 miliarde de lei (fără TVA), iar pe acest tronson vor fi construite 18 poduri și un pasaj, printre care se numără Podul peste DJ 205R și peste pârâul Ramna”, anunță directorul CNAIR, Cristian Pistol.
Pentru primele două tronsoane câștigate de aceeași asociere de firme, Buzău – Vadu Pașii și Mândrești Munteni – Focșani Nord, nu a fost depusă nici o contestație, astfel că pe sectorul Buzău – Focșani al A7 există deja un avans important, de cel puțin 2 luni. Dacă situația se va repeta și nu vor exista contestații în termenul legal nici pe tronsoanele 2 și 3, lucrările la Buzău – Focșani vor avea un avans considerabil.
Adaugă comentarii