Actualitate

Atenție, șoferi! Se oprește traficul pe un pod intens circulat. Vezi, AICI, unde și de când

De la jumătatea lunii martie, traficul va fi interzis în municipiul Buzău, pe podul de la Metalurgica. Este vorba despre un pod închis traficului greu de câțiva ani, din cauza stării avansate de degradare. Astfel, câteva luni bune podul va fi transformat în șantier așa că șoferii care vin dinspre Brăila spre Buzău vor trebui să ocolească pe alte străzi. De la mijlocul lunii martie, niciun vehicul nu va mai avea acces pe acest pod pentru că vor începe lucrările de reabilitare.

“Dacă vremea ne ajută începând de marți, 1 martie, se vor redeschide marile șantiere în municipiul Buzău: cel de pe Bulevardul Unirii, Aleea Industriilor, finalizarea lucrărilor pe Transilvaniei. În Zona Industrială, din 15 martie, începe reabilitarea totală a podului peste calea ferată. După cum știți, s-a făcut deja acolo podul peste calea rutieră. Partea proastă este că peste 100 de zile va fi întreruptă circulația total pe acel pod. Dar, trebuie reparat”, a declarat primarul Constantin Toma.

Până atunci, însă, pentru că vorbim despre o zonă intens circulată, zilele acestea, muncitorii vor reveni pe Aleea Industriilor, astfel încât acest tronson să fie gata până la închiderea podului de la Metalurgica.

“I-am rugat pe cei de la firma care a câștigat licitația să finalizeze calea 2 în Zona Industrială. Este o zonă foarte circulată, o aglomerație foarte mare pe Șoseaua Constanței, cu siguranță vom avea Poliția Locală la orele de vârf, dar fără acel pod nu putem continua, este într-o stare deplorabilă, s-a lungit foarte mult din cauza avizelor necesare din partea CFR Infrastructură, până la urmă s-a rezolvat. Am avut documentele  în noiembrie dar nu puteam începe iarna pentru că rămâneam cu circulația blocată degeaba. Așa, am rămas cu circulația cu mașini până la 7,5t , restul fiind deviate prin Țintești, drum care s-a stricat foarte tare.”

 Reabilitarea podului de la Metalurgica va scoate din bugetul primăriei sume importante de bani.

“Pe acel pod sunt lucrări de 500- 600 000 euro, dar ne mai costă încă atât sumele pentru devierea trenurilor, pentru înlocuirea locomotivelor, întârzieri, toate acestea implică automat costuri pentru CFR, pe care le suportă primăria”,  a adăugat primarul Constantin Toma.