Un buzoian a trecut printr-o situație care l-a adus, recent, în pragul unui infarct. Totul a început în momentul în care a cumpărat o casă din Berca, ce anterior fusese sediu al unei bănci. Tranzacția a decurs ca la carte, omul s-a achitat de toate obligațiile care i-au revenit la cumpărarea imobilului, inclusiv aceea de a se interesa de furnizorii de utilități cu care să încheie contracte pentru imobilul trecut pe numele său. Totul a fost bine inclusiv când bărbatul a solicitat și a parcurs procedura pentru schimbarea furnizorului de electricitate.
Astfel, bărbatul a renunțat la contractul cu ENEL, existent la acel moment la imobil din perioada în care casa fusese sediu de bancă, și a încheiat unul nou cu Electrica Furnizare. Buzoianului i s-a părut suspect că nu primește nici o factură de la noul furnizor de electricitate. Asta până când e-mailul i-a fost pur și simplu bombardat cu facturi de la vechiul furnizor.
Când a deschis una dintre facturile primite pe e-mail, bărbatul a înlemnit: sume de ordinul câtorva milioane de lei noi apăreau ca fiind de plată. Omul s-a lămurit înainte să-i stea inima. Facturile erau pentru banca de la care cumpărase imobilul și includeau serviciile de furnizare a energiei electrice pentru toate sediile din țară.
„Am cumpărat imobilul de la BRD și am făcut contract cu alt furnizor (Electrica) de la care nu primim facturile. În schimb, le primim pe cele de la BRD, pe toată țara…avem peste 100 de e-mailuri de la Enel care sunt destinate BRD”, a declarat buzoianul pentru sansanews.ro.
După mai multe solicitări scrise, și doar cu ajutorul codului de client, abia luna aceasta buzoianul a reușit să-și afle propriul sold în valoare de 46 de lei și suma restantă de 150 de lei.
Adaugă comentarii