Actualitate

ȘOMAJ TEHNIC LA O SOCIETATE DIN SUBORDINEA PRIMĂRIEI! Sute de salariați vor sta acasă până în martie

Vești proaste în lanț pentru angajații unei societăți din subordinea Primăriei Buzău. După ce, în decembrie, sute de posturi au fost tăiate din organigrama societății, iar salariații concediați colectiv, acum angajații rămași pe posturi au fost trimiși în șomaj tehnic. Este vorba despre angajații societății Urbis Serv care vor sta acasă pentru următoarele două luni.

„Conducerea  a societății Urbis Serv a luat decizia ca până pe 15 martie să trimită oamenii în șomaj tehnic cu 75% din salariu, așa cum prevede legea, astfel încât, în această perioadă când nu sunt lucrări nici de infrastructură, nici de spații verzi, această societate să mai facă o economie de bani”, a spus pentru șansanews.ro primarul Constantin Toma.

Edilul a apreciat că este o decizie bună tocmai pentru că 2021 este un an an greu din punct de vedere financiar și orice economie este binevenită.

”Este o decizie bună pentru că neavând venituri pot și ei să intre în insolvență sau faliment cum s-a întâmplat cu RAM Buzău sau Prestcom. Nu există acum acest risc, această societate este extrem utilă Buzăului  livrează servicii fundamentale pentru buzoieni și trebuie să rămână în viață. Tocmai acest fapt face să fie luate măsuri din timp, să se nu ajungă la vreo situație proastă”, a explicat Constantin Toma.

Amintim că pe 22 decembrie, în ședința Consiliului Local, a fost aprobată noua organigramă care cuprinde 237 de posturi din 421 câte a avut până la acel moment.

”Din numărul total de 421 de posturi aprobate prin Hotărârea nr 259/2018 a Consiliului Local Municipal Buzău se propune ca activitatea să fie continuată cu un număr de 237 de salariați, prin reducerea cu un număr de 184 de posturi, activitatea societății comerciale urmând a se desfășura cu:

  • 4 posturi de conducere delegată (directori)
  • 7 posturi – conducere executivă-
  • 10 posturi conducere operativă
  •  44 posturi personal execuție
  • 172 posturi – muncitori